*دیگه خسته شدم.....*


ஜღஜدوستی وعشق ஜღஜ

عاشقانه.تصاویرزیباو..........

سلااااااااااااممممممممممممممممممممم دوستان عزیز

 

راستشو بخواین خسته شدم برای نوشتن وبلاگ.

 

 دیگه دوست ندارم وبلاگ نویسی کنم  چون وقت دیگه ندارم و

 

میخوام بی خیال همه چیز بشم

 

میخوام به فکر خودم باشم  به فکر هدفهایی که

 

دوست دارم. پیش برم  راستی دوستان میدونستین که هرچی مطلب و

 

شعر در این وبلاگه همش از ذهن  و دست نوشته ی خودمه 

 

اگه چیزی به ذهنم برسه بازم تو این وبلاگم مینویسم و

 

برای شما دوستان عزیز میگذارم قول میدهم 

 

قول میدم که اگه بازم شعریا مطلبی به ذهنم برسه بیام 

 

وبرای شما دوستان عزیزم در وبلاگم قراربدهم. 

 

دوست دارم ازاین دنیا لذت ببرم

 

عشق و هرچی که در گذشته بود وفراموش کنم

 

و دوست دارم خوش  بگذرونم  تفریح کنم

 

 

و ووووووووووووووووووو .......

 

راستی یه چیزدیگه من یک وبلاگ زیباهم در بلوگفا دارم واونم زیباست

 

اینم ادرسشه اگه دوست داشتین برین سربزنین و نظرتونو بگین.

 

www.goly6787.blogfa.com

 

حالا دوستان گلم :

 

        عزیزانم نظر شما دراین مورد (یعنی درمورد حرفای بالا ) چیه بگین ببینم.

 

 منتظررررررررررررررررر شما  عزیزانممممممممممم

 

 هسسسستتتتتتتتتتتتتمممممممممممممممممممممم.

 



نظرات شما عزیزان:

دلشکسته!
ساعت15:10---10 بهمن 1392
قربونت،بخوادت حتما برمیگرده حتی اگه چن سالم دور باشین پس کمتر عذاب بکش و به خدا امیدوار باش لطفا. جواب نویسنده وبلاگ: سلام دوست خوبم چرا دلشکسته؟میشه ایمیل یا اگه وبلاگی داری ادرسشو بذاری ک منم بیام و بدونم شما کی هستی؟ممنون میشم اگه دوباره اومدی حتما پیغام بذار.

تنها!
ساعت15:08---10 بهمن 1392
واقعا عالی بود
ممنون چسبید
ایشالا برمیگرده منم دعات میکنم.


پیام {دقیانوس}
ساعت3:25---23 خرداد 1392
شبنم جون مطالبت عالین امیدوارم بازم ادامه بدی

باران عشق
ساعت14:22---17 آذر 1391
سلام ابجی انشا الله که هر جا هستی موفق باشی ارزوی سلامتی واسه خودت وعشقت وسر بلندیتون انشا الله هر جا هستید موفق باشید هر موقع اومدی واسم نظر بدی خوشحال میشم
گذشته در چشمانم مانده است

عبور ثانیه ها ی رد شده در تمام نگاه هایم مشهود است

چشمانت را با شقاوت تمام به روی حقایق بستی

صبور میمانم و بی تفاوت می گذرم

که نفهمی هنوز هم دوستت دارم


هانیه
ساعت0:32---29 مهر 1391
ابجی نیستی

هیپنوتیزم وعلوم غریبه
ساعت0:51---22 دی 1390
همه چیز در مورد هیپپنوتیزم و ماورا

ترفندهای رایانه
ساعت0:50---22 دی 1390
گلچین مطالب اینترنت

کسب درآمد اینترنتی
ساعت0:48---22 دی 1390
سلام دوست عزیز سایت نیوباکس برای کسب درامد اینترنتی شما.منتظر شما هستیم.
کسب درآمد فقط با مشاهده تبلیغات.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 22 دی 1398برچسب:,ساعت1:7توسط شبنم زیبا | |